piątek, 10 czerwca 2016

Słowem wstępu...

Nazywam się Antonina M. 

Z kart wróżę od przeszło 10 lat, moje wróżby sprawdzają się w 70-85% (w zależności od kart). Stawiam tarota, wróżę z kart klasycznych i cygańskiej kabały. Robię portrety numerologiczne dziecka. Wróżę za pomocą drogi e-mail/GG. Rytuały wykonuje w ostateczności - na miłość, na pracę, pieniądze, zdrowie. 

Proszę pamiętać, że każda nieszczerość z Waszej strony błędnie zostanie odczytana w kartach. Postaram się pomóc w każdej sytuacji, wspomóc radą czy dobrym słowem.  Jestem tutaj przede wszystkim dla Państwa. 

Daru nie odziedziczyłam od prababki ani babki, wszystkiego nauczyłam się sama, a klienci, którzy wracają po kolejne porady są najlepszym przykładem dla owoców mojej pracy. 


Kontakt do mnie w nagłych wypadkach:
e-mail:  malinowska.antonina@gmail.com
GG: 52568259